Vrijwilligers gezocht

Podiumbaas
De podiumbaas is hét gezicht van RotjeKoor op een podium. Hij of zij kondigt de koren aan, bewaakt de tijd en is aanspreekpunt voor vragen. Je ziet als podiumbaas dus zo maar 10 of meer koren voorbijtrekken. De podiumbazen van 2019 waren heel enthousiast! Misschien vind jij het wel leuk om ook podiumbaas te zijn bij RotjeKoor?

Vanuit RotjeKoor laten we je niet aan je lot over. We organiseren een briefing waarop je alle relevante informatie krijgt. En op de dag zelf voorzien we je van informatie én een lunch.

In 2022 willen we twee podiumbazen per podium, zodat ze elkaar ook af en toe kunnen afwisselen. Voor een toiletbezoek, of even een rondje langs een andere zangplek. Het voordeel van twee podiumbazen is dat ook leden van deelnemende koren podiumbaas kunnen zijn. Zo’n podiumbaas kan dan rustig ‘even’ weg om met het eigen koor ergens op te treden.

Algemene helpende handen
Naast podiumbazen zijn er ook vrijwilligers nodig voor allerlei hand- en spandiensten. Dus wil je iets doen, maar is podiumbaas niets voor jou, dan zijn er nog genoeg andere taken te verzinnen!

Interesse?
Aanmeldingen zien we graag tegemoet op vrijwilligers@rotjekoor.nl