Megakoor

Het MegaKOOR krijgt een vervolg!

Het MegaKOOR was zo gaaf en zo’n succes dat besloten is om dit mooie project te continueren. Onder leiding van Linda Caminita wordt iedereen klaargestoomd om in juni 2023 twee keer te knallen! Zes liedjes worden zelfstandig aan de hand van oefenbestanden ingestudeerd. Het koor komt 2x online en 2x live bij elkaar om te repeteren.

Om alles rond het MegaKOOR te kunnen realiseren, wordt een bijdrage van Euro 45 per persoon gevraagd.* Hiervoor krijg je:

• – Oefenbestanden en teksten van 6 liedjes (geen partituur)
  • – 2 online oefensessies
  • – 2 live repetities
  • – 2 optredens tijdens RotjeKoor 2023

*Minimale deelname is 100 zangers.

De setlist bestaat uit:

Zin om (weer) mee te doen?
Ga naar www.ing2sing.nl/MegaKOOR voor het aanmeldformulier.

Fantastisch! Het Mega(rotje)Koor heeft onder leiding van Linda Caminita een knallend optreden neergezet tijdens RotjeKoor. De Songfestival-medley, Pastorale, You’re the Voice en Va Pensiero zetten de toon van de dag. Wat een sfeer op het Grotekerkplein, wat een mooi koorgeluid! Een schitterende kroon op vele maanden zelfstudie door de 120 individuele koorleden en alle voorbereidingen van Linda.