Penningmeester

Ben jij goed met cijfers en wil je jouw financiële kennis inzetten voor een goed doel? Of wellicht ken je iemand? Rotjekoor is op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger om ons team te versterken als penningmeester! Je bent onderdeel van het bestuur, samen met de voorzitter en secretaris. Daarnaast zijn er 3 tot 5 vrijwilligers die in de gehele organisatie zitten.

Wat ga je doen?

• Beheren van de financiën van Rotjekoor
  • Opstellen van de begroting en financiële rapportages
  • Verwerken van betalingen en donaties
  • Fondsen en Sponsering (gedeelde functie)
  • Adviseren van het bestuur op financieel gebied

Wat vragen wij?

• Ervaring met boekhouding en financiële administratie
  • Nauwkeurigheid en betrouwbaarheid
  • Affiniteit met de doelstellingen van Rotjekoor
  • Beschikbaarheid van enkele uren per maand
  • Als vrijwilliger meedraaien op het Rotjekoor Festival

Wat bieden wij?

• Een kans om deel uit te maken van een enthousiaste en betrokken organisatie
  • De mogelijkheid om jouw financiële expertise te benutten en verder te ontwikkelen
  • Waardevolle ervaring in de non-profit sector
  • Een warm welkom in ons hechte team van vrijwilligers
  • Actieve deelname in organisatieteam tijdens het Rotjekoor-festival.

Geïnteresseerd of heb je vragen over deze functie? Stuur dan een email naar naar info@rotjekoor.nl
In 2025 hebben we ons 5-jarig jubileum!. Sluit je aan bij RotjeKoor en maak een verschil!

Teamleden

We zijn altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die wel van actie houden en een uitdaging niet uit de weg gaan. Het is meegenomen als je zelf al onderdeel van de koorwereld bent of als je er in ieder geval affiniteit mee hebt.

Ben jij een creatieve denker, organisatietalent, communicatieheld, inspirerende sparringpartner of enthousiaste netwerker? Lijkt het je bijvoorbeeld leuk om contact te onderhouden en afspraken maken met locaties? Of om nieuwe zangplekken te exploreren? Of om ons Instagram-kanaal leven in te blazen? Of ligt jouw kracht op het gebied van meewerken en -denken en ben je bereid om af en toe de mouwen wat hoger op te stropen?

Je komt terecht in een gedreven, dynamisch en warm team waar ieders talent, kennis, netwerk en expertise wordt ingezet om met elkaar het meest gerse festival van Rotterdam te kunnen organiseren.

TIJDSINVESTERING
Tja, dat hangt er een beetje vanaf hoe soepel alles loopt….of niet. Het aantal vergaderingen wisselt per voorbereidingsfase. We proberen in ieder geval 1x per 6 weken te overleggen. Rond subsidie- of vergunningsaanvragen of naarmate het festival dichterbij komt, spreken we elkaar wat vaker. Afhankelijk van de agenda is dat online via teams of om tafel bij iemand thuis. Eigenlijk zijn we alweer begonnen met de voorbereidingen voor 2024, dus er is niet echt een harde zomerstop. Hoewel vakanties uiteraard wel gerespecteerd worden. De laptop hoeft niet mee naar het strand.😃 We doen de voorbereidingen zoveel mogelijk met elkaar. Daarbij heeft een ieder wel eigen verantwoordelijkheden, maar springen we elkaar ook bij waar nodig.

INTERESSE OF VRAGEN?
We gaan graag vrijblijvend met je in gesprek! Stuur a.u.b. een mail naar info@rotjekoor.nl of een whatsapp-berichtje naar Ingrid (0624568547) en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.