Mega(rotje)Koor

Het Mega(rotje)Koor is ontstaan in 2021 als onderdeel van RotjeKoor’s activiteiten rondom het Eurovisie Songfestival in Rotterdam. Op zaterdag 18 juni 2022 stond het MegaKoor voor de eerste keer live op Grotekerkplein tijdens RotjeKoor. Het klonk geweldig en smaakte naar meer! En…..dat gaat gebeuren!

RotjeKoor wordt het eerste korenfestival met een eigen koor! Onder leiding van Linda Caminita worden de koorleden klaargestoomd om in juni 2023 twee keer te knallen! Zes liedjes worden zelfstandig aan de hand van oefenbestanden ingestudeerd. Het koor komt een paar keer online en live bij elkaar om te repeteren.

Voor deelname aan het Mega(rotje)Koor vragen we een bijdrage. Zin om (weer) mee te doen? Mail dan naar mega@rotjekoor.nl voor meer informatie.