Women Connected 2023

Tijdens RotjeKoor vond van 12.00-12.30 uur in de Eduard Flipsezaal van De Doelen een bijzonder concert plaats: een unieke samenwerking tussen Women Connected en RotjeKoor, waarbij een speciaal voor deze gelegenheid samengesteld vrouwenkoor meezong in een bijzonder project.

De zangeressen van het koor zijn afkomstig uit: The Green Forest Selection, Gospelkoor His Voice, J2Sing, Rotterdams Smartlappenkoor ‘Mag geen naam hebben’, popkoor O Jee, 7th Street pop- en rockkoor, popkoor Prestige Rotterdam. En de SKVR.

Women Connect, uniek project binnen RotjeKoor

Women Connected is het grootste podiumkunsten netwerk voor vrouwen in Rotterdam. Zij komen van over de hele wereld. In Rotterdam zijn zij met elkaar verbonden, delen zij hun verhalen en treden zij op in het theater om andere vrouwen te inspireren en motiveren. Hun voorstellingen gaan over leven, liefde, angsten en verlangens. Uniek én universeel.