Aanmeldformulier

We gaan alles aan doen om op zaterdag 15 juni 2024 opnieuw een groot muzikaal feestje in Rotterdam te organiseren. Net als vorige edities blijven voldoende financiën en vergunningen echter belangrijke voorwaarden.

Helaas, je bent net te laat voor de loting. Maarrrrr…..het aanmeldformulier staat nog wel open. Je kunt je koor dus nog steeds aanmelden. Voor de reservelijst en misschien alsnog een plek op het programma van 2024.

We blijven namelijk in gesprek met mogelijke nieuwe locaties. Daarnaast organiseren we binnenkort weer een crowdfunding zodat we hopelijk nog meer zangplekken kunnen creëren en daarmee nog meer koren de gelegenheid kunnen bieden om in ons mooie Rotterdamse centrum te zingen.

Aanmeldformulier Rotjekoor 2024